قوانین و مقررات

صفحه اصلیقوانین و مقررات

نکاتی برای خرید از فروشگاه پینوکس :

توجه : قوانین و مقررات ، لطفا قبل از خرید شرایط زیر را بدقت مطالعه کرده سپس اقدام به خرید نمایید !

1 – ورود و استفاده از وب سایت به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی پینوکس است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی پینوکس از سوی کاربر است.

2 – در صورتی که اطلاعات وارد شده خریداران اشتباه باشد عواقب هرگونه تاخیر در واریز و ارسال محصولات بر عهده خریدار می باشد.

3 – پس از خرید ، پیامکی حاوی اطلاعات پرداختی و محصول انتخابی برای شما ارسال خواهد شد. در نگهداری آن تا تحویل و یا واریز محصولات کوشا باشید.

4 – برای پیگیری سفارش خود می توانید از طریق چت آنلاین واتساپ ، تیکت در بخش کاربری خود ، ایمیل  و یا با کارشناسان بخش مربوطه ارتباط برقرار نمایید.

5 – طبق قوانین جاری کشور فروش کالا به افراد زیر ۱۸ سال ممنوع می باشد.لطفا افراد زیر ۱۸ سال صرفا و صرفا با هماهنگی والدین خود اقدام به خرید نمایند. (احراز هویت)

* 6 – لطفا در انتخاب کالاها دقت نمایید.جهت حفظ امنیت حساب کاربری سایر مشتریان از تعویض یا استرداد کارت های خریداری شده به شدت معذوریم و یا عودت وجه پرداختی امکان پذیر نیست به هیچ عنوان !

7 – در صورت مشاهده مغایرت در سفارش تکمیل شده، لطفا در کمتر از ۱۲ ساعت پس از تکمیل سفارش با پشتیبانی تماس بگیرید. پس از زمان مذکور پیگیری این امر ناممکن است و پینوکس مسئولیتی در قبال آن ندارد.

8 – در صورت لغو سفارش ( قبل از تحویل گرفتن محصولات ) به دلایل ( خرید اشتباه از سایت ، ورود اطلاعات اشتباه و هر مشکل دیگری که از سمت خریداران باشد ) برای استرداد وجه، مبلغ ۱۵ درصد به عنوان کارمزد خدمات از مبلغ کل سفارش کسر خواهد شد و طی مدت 3 روز کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد . 

 

توجه : قوانین و مقررات کالاهای فیزیکی و نحوه ارسال و شرایط گارانتی و …

• سفارش دهنده کالا بایستی آدرس دقیق محل دریافت مرسوله را هنگام ثبت سفارش وارد نماید. تبعات و هزینه های ناشی از آدرس اشتباه به عهده خریدار می باشد.

• بعد از انتخاب کالا و ثبت سفارش با دقت یکی از شیوه های ارسال را انتخاب کنید.

• با توجه به احتساب تاریخ گارانتی کالاهای الکترونیکی خارجی از تاریخ تولیدشان و زمانبر بودن پروسه ترخیص کالا، ممکن است زمان خرید کالا، مدت زمانی از تاریخ گارانتی گذشته باشد.لذا مشتری بایستی قبل از خرید از بخش پشتیبانی استعلام لازم را اخذ و سپس در خصوص خرید تصمیم گیری نماید.

• با توجه به اینکه تمامی اطلاعات ، تصاویر و مشخصات کالاها به همراه قیمتهای آنها در سایت توسط نیروی انسانی ثبت میگردند لذا احتمال اشکال وجود دارد. در صورت وجود هرگونه اشکال در درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت پینوکس، حق بی اثر نمودن سفارش و یا خرید انجام شده برای فروشگاه اینترنتی پینوکس محفوظ بوده و در صورت وجود مغایرت در مشخصات کالاها مرجع مورد استناد سایت اصلی تولید کننده کالا می باشد.

• قیمت کلیه ی محصولات در سایت به صورت روزانه بروزرسانی می شوند ولی این به معنای به روز بودن مطلق موجودی و قیمت تمامی کالاهای وبسایت نمی باشد، لذا برای اطلاع از موجود بودن کالا و قیمت نهایی می توانید از طریق چت آنلاین یا تلگرام با فروشگاه ارتباط برقرار نمایید در غیر این صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی از قبیل اتمام موجودی و یا تغییر قیمت بر عهده مشتری است.

• ارسال تمامی سفارش ها در شهر شیراز به صورت رایگان هست. (به زودی …)

• زمانی که قصد دریافت کالای خود را از شرکت حمل و نقل کالا دارید، در صورت مشاهده هر گونه آسیب فیزیکی در بسته بندی از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید در صورتی که کالای اسیب دیده توسط مشتری از شرکت حمل و نقل مانند پست  و یا کالارسان تحویل گرفته شود، مسئولیت پیگیری به عهده‌ی مشتری می‌باشد.

• شناسه بارکد های پستی مرسوله های ارسالی تا انتهای همان روز کاری که کالا ارسال شده‌ است برای مشتریان ارسال می گردد.

• در صورت نیاز به هرگونه تغییر در سفارش اعم از تغییر در کالا یا روش ارسال، مراتب از طریق تماس تلفنی ، تیکت در پنل کاربری خود و یا واتس آپ و دیگر راه های ارتباطی به اطلاع مشتری خواهد رسید.

• ارسال رایگان شیراز در ساعت‎‌های مشخصی در روز انجام می‌شود ، قبل از ارسال مرسوله هماهنگی‌های لازم از طریق تماس تلفنی با مشتری انجام می‎‌شود ، در صورتی که مشتری پاسخ‌گوی تلفن خود نباشد ارسال مرسوله به روز بعد موکول خواهد شد.

• اگر چنانچه مغایرتی در کالای دریافتی با کالای سفارش داده شده وجود دارد، از باز کردن کالا خودداری فرموده و بلافاصله کارشناسان واحد پیگیری را از این مسئله مطلع نمایید.

زمان ارسال سفارش:

۱. ارسال شیراز از ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری به طول می انجامد.

۲. ارسال فوری شیراز توسط الو پیک یا اسنپ و … در شرایط کلی تا پایان روزکاری خواهد بود، در این روش هزینه‌ی ارسال به عهده مشتری می باشد.

۴. ارسال مرسوله‌های پستی همه روزه تا قبل از ساعت ۱۲ امکان پذیر است.

۵. ارسال مرسوله‌های پس کرایه ( تیپاکس، باربری، ترمینال… ) همه روز قبل از ساعت ۱۷ امکان پذیر است.

6. روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین

روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. پینوکس به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

شرایط تعویض و بازگردانی کالا

در راستای آسودگی خاطر مشتریان عزیز و همچین ایجاد احساس امنیت در خرید برای شما عزیزان ، شرایطی برای بازگردانی و تعویض کالاها بر اساس قوانین شرکت های گارانتی دهنده تعیین شده، در صورت بروز مسئله پس از خرید برای شما مشتریان ارزشمند درنظر گرفته شده است.

نکته : حتما کالای خود را هنگام رسیدن مرسوله از لحاظ ظاهری بررسی نمایید ، چون تحویل گرفتن کالا بمنزله سلامت ظاهری آن است و پس از آن ایراد ظاهری به هیچ عنوان پذیرفته نیست و کالا از گارانتی و خدمات پس از فروش خارج است.

استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد ؟

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:

نکته ۱: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هر گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمپ، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

نکته ۲: از آنجا که فروشگاه اینترنتی پینوکس یک وب‌سایت خرده ‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).

– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، می‌توانید از طریق تماس تلفنی با واحد فروش، سفارش را لغو نمایید.

– با استناد به “نکته ۱” در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده و در شرایط اولیه‌ی خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه تمام ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه‌ی کالا، حتی در بسته‌بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد. همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده‌ی مشتری خواهد بود.

اقلام زیر شامل این بند نمی شوند : به زودی …

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:

– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا هفت روز پس از دریافت کالا، به فروشگاه اینترنتی پینوکس اطلاع داده شود.

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصول به همراه تمامی متعلقات همراه تا پایان هفت روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آنها جدا خودداری شود.

– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به همراه کلیه‌ی متعلقات همراه بازگردانده شود.

– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه‌ی اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، ضمانت قبول بازگشت کالا و امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

– این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه‌ی کالا و قطعات تزیینی) که در اثر استفاده‌ی نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده‌ی نادرست پس از تحویل کالا شامل مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) می‌شود.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد:

– وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا از طریق تماس تلفنی یا ایمیل اطلاع داده شود.

– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه‌ی خود بوده و از آن استفاده نشده باشد.

– عکس محصول جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره‌ای از موارد جزییات با کالای اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصول نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه‌ی اصلی خود بازگردانده شود.

برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه‌ی اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن، ضمانت قبول بازگشت کالا و امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:

– آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، از طریق تماس تلفنی یا ایمیل اطلاع داده شود.

– لازم است کارتن و جعبه‌ی اصلی محصول نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه‌ی اصلی خود بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه‌ی اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، ضمانت قبول بازگشت کالا و امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

اقلام زیر شامل این بند نمی شوند: به زودی …

کارت گرافیک بایوس خورده ، هارددیسک 

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:

– از تحویل گرفتن کالاهایی که دارای اسیب فیزیکی هستند خودداری نمایید.

– پیگیری کالاهایی که همراه با اسیب فیزیکی از کالارسان تحویل گرفته شده اند به عهده‌ی مشتری است.

– با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد تمام مرسوله‌ها توسط فروشگاه اینترنتی پینوکس ، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه‌ی مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده‌ی شرکت حمل و نقل است .

هزینه های ارسال:

درصورت تایید کارشناسان مبنی بر پذیرش کالا و تعویض آن هزینه های ارسال کالا به عهده ی فروشگاه اینترنتی پینوکس است و در صورت عدم تایید هزینه ها بعهده مشتری می باشد.لطفا روش ارسال کالا به فروشگاه اینترنتی پینوکس را حتما با کارشناسان هماهنگ فرمایید.

عدم موجودی محصولات :

در صورت عدم موجودی کالا برای تعویض در هر یک از مراحل فوق مبلغ آن به حساب مشتری مرجوع خواهد شد یا کالا با یک کالای دیگر به انتخاب مشتری تعویض میگردد و تفاوت قیمت آن محاسبه می گردد.

موارد مشترک ابطال مراکزگارانتی

۱. هرگونه استفاده ، نگهداری و کارکرد ناصحیح و خارج ساختن محصول از شکل عادی

۲. هرگونه دستکاری و اقدام به سرویس ، تعمیر یا تغییر توسط افراد غیر مجاز

۳. خرابی به دلیل استفاده‌ی نادرست از کالا

۴. هرگونه ضربه خوردگی و تماس با مایعات و رطوبت و سرقت

۵. نصب هر گونه نرم افزار و برنامه‌ی تأیید نشده توسط مراکز گارانتی

تغییرات و بروزرسانی در خط مشی حفظ حریم خصوصی و قوانین و مقررات

هرگونه تغییرات آتی در خط مشی حفظ حریم خصوصی و قوانین و مقررات پینوکس بر روی سایت قرار خواهد گرفت و در صورت نیاز از طریق ایمیل نیز اطلاع رسانی خواهد شد . با توجه به اینکه حق اعمال تغییرات در خط مشی حفظ حریم خصوصی و قوانین و مقررات در هر زمان و بدون اطلاع قبلی برای فروشگاه پینوکس محفوظ می باشد لذا خریداران محترم ملزم به مطالعه این بخش قبل از خرید می باشند 

ضمانت ارائه‌ی خدمات

ضمانت ارائه‌ی خدمات

تیم پینوکس تمامی خدمات ارائه شده

در سایت را تضمین می‌کند.

پرداخت امن

پرداخت امن

تضمین پرداخت امن توسط

کلیه کارت های عضو شتاب

thetys-icon-3.svg

مجوز های فعالیت فروشگاه

دارای اینماد

دارای نماد اعتماد صنعت و معدن تجارت

پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته در واتساپ

09164004825

تیکت ، ایمیل

۷ روز هفته ، 24 ساعت شبانه‌ روز پاسخگوی شما هستیم.

09164004825

Pinoxsup{@}Gmail.com

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید !

مجوزهای فعالیت فروشگاه پینوکس
enamad
logo-samandehi

پخش سراسری موزیک از اهم خدماتی است که توسط پینوکس ارائه می‌شود. ما در این سایت بهترین طرح‌ها و سریع‌ترین امکانات موجود را برای پخش سراسری موزیک فراهم کرده‌ایم. تیم پینوکس پخش سرتاسری موزیک در مدت زمان کم با بازخورد بالا را تضمین می‌کند. هدف ما از احقاق چنین امری کمک به هنرمندانی است که صدایشان شنیده نمی‌شود. تصمیم داریم از هدر رفت استعدادهای درخشان و بالقوه جلوگیری کنیم. در این مسیر تمامی امکانات موجود و پلتفرم های جهانی را به کار گرفته‌ایم تا برنامه مطمئن‌تری پیش روی شما باشد. تیم پینوکس در تنظیم هزینه‌های پخش سراسری موزیک نیز عادلانه رفتار می‌کند.

تمام حقوق قالب و محتوای سایت برای پینوکس محفوظ است.

طراحی شده توسط : موزیکس پوزیکس – Copyright © 2022

سبد خرید
پشتیبانی 24 ساعته

در صورت هرگونه سوال و یا مشکل در هنگام استفاده از وب سایت با پشتیبانی واتساپ در ارتباط باشید . .
09164004825

پذیرفتن